پورحيدري: قطر حرفي براي گفتن نخواهد داشت
نوشته شده توسط : خبر فوتبالی

   
 
 

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان تاکيد کرد که قطر در بازي سه شنبه‌شب مقابل ايران حرفي براي گفتن نخواهد داشت.


 منصور پورحيدري در گفت‌و‌گو با ايلنا با اشاره به ديدار تيم ملي مقابل قطر در مرحله نهايي مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 اظهارکرد: از لحاظ فني نمي‌توانيم توانايي بالاي تيم ملي کشورمان با تيمي مثل قطر را مقايسه کنيم و مطمئنا بازيکنان ما قابليت‌هاي بيشتري نسبت به حريف خود دارند. با اين حال من فکر مي‌کنم بازيکنان ما بايد مراقب جوسازي بازيکنان عربي در اين ديدار باشند.

وي تاکيد کرد: من اتفاقا بازي قطر مقابل کره جنوبي که در خانه خودش برگزار مي‌شد را ديدم. ان‌ها در زمين خودشان 4 گل از کره جنوبي دريافت کردند و سه چهار گل هم نخوردند. در کل قطر تيمي نيست که از لحاظ فني بخواهيم روي آن حساب باز کنيم بلکه بيشتر بايد مراقب مسائل حاشيه‌اي قطري‌ها باشيم.

سرمربي اسبق تيم ملي کشورمان افزود: من فکر مي‌کنم ملي‌پوشان اگر خودشان باشند به راحتي مي‌توانيم سه امتياز را از تيم ملي قطر بگيريم. درست که در بازي قبلي مقابل ازبکستان خيلي بد ظاهر شديم و عملکرد خوبي نداشتيم اما مطمئنا کي روش براي اين ديدار برنامه ريزي ويژه‌اي دارد و ما مي‌توانيم قطر را شکست دهيم. به طور يقين کسب سه امتياز اين ديدار شانس حضور ما در جام جهاني را زياد مي‌کند.

پورحيدري ادامه داد: ما اگر رقيب اصليمان را کره جنوبي بدانيم با توجه به اينکه دو تيم از اين گروه به جام جهاني صعود مي‌کنند مي‌توانيم بگوييم تيم‌هاي صعود کننده ايران و کره جنوبي خواهد بود و در اين بين قطر تنها يک مقدار براي ما مي‌تواند خطر ايجاد کند.

اين کار‌شناس فوتبال کشورمان با اشاره به بازيکنان خطرناک تيم ملي قطر در خط حمله اين تيم عنوان داشت: وقتي بازي اين تيم مقابل کره جنوبي را تماشا مي‌کردم ديدم يکي دو بازيکن قطر سرعتي هستند و بايد آن‌ها از سوي مدافعان کشورمان مهار شوند اما در کل احساس مي‌کنم مقابل اين تيم براي کسب سه امتياز مشکلي نخواهيم داشت.

وي در پايان اظهار داشت: براي کي‌روش و همکارانش و همچنين بازيکنان تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم و درک مي‌کنم که شرايط سختي داريم. اميدوارم آن‌ها به هدفشان برسند و از هواداران هم مي‌خواهم فردا استاديوم آزادي را با حضورشان پر از جمعيت کنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: